niedziela, 19 sierpnia 2012

Zapowiedź !


Dwa Światy, jedna Miłość jak to zazwyczaj w bajkach bywa.
Ale czy na pewno ? Jessica, Stella, Daisy oraz Mike i Josh wiodą beztroskie życie w przyjaźni. Wracając w nocy z imprezy wsiedli do pociągu, który przejeżdża przez most. Niby zwyczajna rzecz, ale zdarzył się wypadek. Przyjaciele z cudem przeżyli, ale dziwnym przypadkiem wszyscy są w śpiączce. Kłamstwo ma jednak krótkie nogi. Są w zupełnie innym świecie. Świecie pełnym przemocy i obojętności.. Czemu ? Jest to świat, gdzie ludzie nie mają uczuć. Są pewne wyjątki, które są wykorzystywane w celu służby oraz buntowników, którzy każdego dnia muszą walczyć o wolność i życie. W tym świecie słowo uczucie jest traktowane jako przejaw niepotrzebnej słabości. Grupka przyjaciół przyzwana przez buntowników jest uznawana za wybrańców, którzy przyniosą krainie spokój. Jednak nie będzie to łatwe. Są to dziewczyny które na świetle dziennym dbają tylko o ubrania i włosy, oraz faceci, którzy myślą tylko o dziewczynach. Jest to jednak tylko ich obraz zewnętrzny i w tym świecie, będą zmuszeni zmienić taktykę i pokazać ich prawdziwe JA. Nastolatko wie wplątują się w całą masę niebezpieczeństw związanych z królem i jego armią. Król chce zabić kolejnych buntowników. W tym celu wysyła swoich żołnierzy pod przywództwem swojego syna Jesse'ego. Chłopak mimo zniewalającego wyglądu wydaję się najmroczniejszym i groźnym człowiekiem na Ziemi. Jednak zawsze wiemy, że pod tym kryję się coś więcej. Powiadają, że miłość nas zmienia. Jeśli Jesse się zakocha jest tak samo skazany na śmierć jak jego ukochana. I pytanie czy ta dziewczyna kocha jego ? Po wszystkich okropieństwach jakie z nim przejdzie. Główni bohaterowie są zmuszeni przeżyć w tym świecie, by wrócić do swojego. Każde z nich w tym czasie dorasta, ale czy starczy im odwagi by stawić czoła tej brutalnej rzeczywistości ? I czy nadal pozostaną sobą czy także pod wpływem klimatu zmienią się w bezwzględnych wojowników ? 
No cóż to chyba na tyle xD Wiem, że być może brzmi to bardzo dramatycznie, ale dawkę humoru może gdzieś tam dodam ;) Romans oczywiście będzie może nawet dwa + jeden to ojoj czworokącik ! Romantyczne sceny ? No Ba, że tak ! :P Może was zniechęcić trochę ta zapowiedź o wojnie, ale spokojnie nie będzie to książka pt. Krzyżacy :p Wojna jest tłem do romansu ;) Napiszę wam jeszcze krótką charakterystykę bohaterów. Jeśli oczywiście jesteście zainteresowani ^.^ ?

Daisy 

Główna bohaterka opowiadania. Bardzo popularna w szkole, głównie dlatego bo udając idiotkę, zawsze przyciąga uwagę i jest zabawniej. Umie też pozwolić sobie na złośliwe komentarze. Z pewnością jest dominującą osobą. Jednak naprawdę ma wiele problemów w życiu. Nie stara się o nich myśleć i zawsze chce od nich uciec. W rzeczywistości jest inteligentna i wrażliwa, ale woli to zachować dla siebie. Zawsze jest uśmiechnięta i pogodna starając cieszyć się z nawet najmniejszej rzeczy. Mimo pogody ducha ma też swoją poważną oraz ciemną stronę. W nowym świecie jako jedyna zachowuje zimną krew i próbuje poradzić sobie z sytuacją przekraczając nawet granice.
Jeśli chodzi o jej sercowe sprawy to od początku szkoły była bardzo zakochana w Mike, jednak chłopak zawsze traktował ją jak przyjaciółkę. Dziewczyna zawszę chciała to zmienić. W drugim świecie pozna drugiego chłopaka, ale tym razem to on zakocha się w niej czy odwzajemni jego uczucie ? Jesse. Jego poznaje na samym początku i wręcz czuć wzajemną nienawiść. Ale mówi się że miłość i nienawiść dzieli cienka linia.
Z wyglądu jak widać ma dość delikatną urodę. Ciemne włosy, długie włosy i równie ciemne oczy. Lat. 16.




Jesse 
Główny bohater opowiadania, którego dobrze poznamy dopiero później. Jest on skrywany pewną aurą tajemniczości. Zwłaszcza, gdy ma broń w swojej dłoni. Potrafi być bezwzględny i chłodny jak i okazać współczucie, co jest wręcz zakazane w jego świecie. Jest bowiem synem króla krainy, gdzie ludzie nie czują. Jesse musi sprostać oczekiwaniom swojego ojca. Mimo iż jest zdolny do dobroci wychowano go inaczej. Jest mroczną postacią, która wbrew swojej woli zakochała się w Daisy. Biorąc pod uwagę jak ją traktował na początku znajomości ma dość nikłe szanse na choćby szacunek od dziewczyny. Jednak przyrzekał ją sobie chronić. 
Ma on blond włosy i niebieskie oczy. Lat 16.


Mike 
Także główny bohater. Jest on szkolną gwiazdą drużyny koszykarskiej. Od zawsze traktuje Daisy jak przyjaciółkę, za to czuje coś do jej przyjaciółki. Jest dosyć arogandzki i rozpuszczony, ale potrafi się zatroszczyć o drugą osobę. Na początku nie radzi sobie tym wielkim wyzwaniem i polega na głównej bohaterce. Mówi dużo w słowach. Ale jest też zdolny do poświęceń. Martwi się, ale też jest zazdrosny o Daisy, że nagle ma takie duże zainteresowanie. Lat.16

David 
Jeden z obywateli drugiego świata. Razem z resztą innych buntowników zaczął czuć i uciekli z miasta ukrywając się i walczyć o przeżycie. Ma dość panowanie króla i chce odzyskać wolność. Pomaga pięciu przybyszom zadomowić się i zrozumieć ten świat. Jest inteligentny, pomocny oraz pracowity. Uważa, że ciężko pracując zajdzie daleko i zdobędzie także względy Daisy. Lat. 17

Josh 
Kolega Mike i reszty ze szkoły. Nie można na nim za bardzo polegać, ponieważ za wszelką cenę chce uciec z innego świata i wrócić do swojego. Obwinia innych, że wyciągnęli go na imprezę z której już nie wrócili. Stara się myśleć rozsądni, ale nie zawsze mu to wychodzi. Często jednak, gdy inni nie popierają niektórych działań Daisy on próbuje być dla niej przyjacielem i popiera ją. Lat.17

Jessica 
Przyjaciółka z dzieciństwa aż do teraz Daisy. Zawsze ją wspiera i stara się jej pomagać. Ale w wielu rzeczach się nie zgadzają i mają inny punkt widzenia na świat. To właśnie w niej kocha się Mike, mimo iż woli szczęścia swojej przyjaciółki i jest gotowa mu go odstąpić. Nie jest pewna czy coś do niego czuje. Jest bardzo zdziwiona zachowaniem Daisy w drugim świecie, gdyż zawsze uważała ją za płytką i trochę głupiutką. Gdy uświadamia sobie, że wcale tak dobrze jej nie znała jak myślała chce to wszystko naprawić. Lat. 16

Stella 
Jest przyjaciółką Jessicy i Daisy mimo iż poznała je później. Jej zazdrosna o ich osiągnięcia i popularność. Dlatego stara się je za wszelką cenę dogonić trzymając się z nimi. Jednak po ich wszystkich przygodach zdaje sobię spawe, że nie jest to takie ważne. Lat. 16

No, tak średnio mi to wyszło. xD 
Ale dobrze, że jest :) Komentujecie czy chcielibyście czytać takiego bloga.?
Nawet jeśli byście nie chcieli to pewnie bym go prowadziła, ale nie wiem dla kogo xdd
Zdjęcia starałam się ładne powybierać, ale czy mi się to udało xd
No tak czy inaczej zapraszam :) Martys130 :**
Ps. Notki nie będą często, bo jest to mój drugi blog, ale strasznie długo też nie będziecie czekać ;) 

8 komentarzy:

  1. Tak jak prosiłaś weszłam. Ogółem ostatnimi czasy nie czytałam żadnego bloga, który był by odstępstwem od tzw.: Deleny, tak więc jestem bardzo pozytywnie nastawiona, bo historia którą tu opisałaś jest ciekawa i kusząca. Kiedy czytałam ten zarys początkowy pomyślałam jak bardzo ciekawe będzie to opowiadanie, bo z takim cudem można praktycznie zrobić wszystko. Wymyśliłaś cudowny świat, a w nim ciekawych i różnorodnych ludzi. Czytając opisy bohaterów myślałam o tym, jak bardzo są barwni i jak bardzo namieszają. Najlepsze jest to, że w normalnym świecie oni są inni, a w świecie bez uczuć każde zyskuje nową tożsamość. To co napisałaś bardzo mnie zaciekawiło i już nie mogę się doczekać nn, będzie pewnie jak zawsze cudowna i zjawiskowa, nie daj mi długo czekać, bo nawet jeśli nikt nie będzie czytał, to ja zawsze ;).

    Dziewczyna z bloga :http://you-know-you-and-i-we-have-something.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej;) Wyczaiłam link do Twojego bloga zupełnie przypadkiem i przeczytałam wstęp z zapartym tchem ;) Twoja koncepcja bardzo mi się podoba i chętnie będę czytać ciąg dalszy.
    Sama piszę bloga o Damonie ( tak tak wiem jak to brzmi ale aktualnie odpoczywam od pisania mojej książki :P ), więc mam pod dostatkiem tematów z TVD a u Ciebie znalazłam coś innego i bardzo mi się spodobało.
    Jakbyś mogła informuj mnie o nextach ;)
    Pozdrawiam i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam Twojego bloga przypadkowo i cieszę się z tego ;)
    Opowieść wydaje się na pierwszy rzut oka ciekawa i chciałabym ją czytać.
    Jeśli możesz informuj mnie o nn na moim GG ;D 24987443
    Zapraszam także na moje blogi :
    www.pijana-szczesciem96.blogspot.com
    www.bitwa-o-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka ; D Wymyśliłaś genialny i oryginalny temat na opowiadanie, chętnie będę czytać twojego nowego bloga ^^ Mam nadzieję, że 1 rozdział pojawi się już niedługo ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://bitwa-o-marzenia.blogspot.com/ zapraszam na nn ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko! To będzie ekstra! Czytałam to z zapartym tchem myśląc 'jesteś genialna!' ;)
    Na 1000 % będę czytać, choć trochę mnie zasmucił wygląd bohaterów, szczególnie Jessego. Spodziewałam się jakiegoś mrocznego diabła, a nie chłopca z twarzą aniołka ;p no ale i tak jest git ;)
    Informuj mnie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od niechcenia weszłam na zapytaj ,aż tu nagle zobaczyłam,że dodałaś nowe pytanie. No i w ten sposób znalazłam się tutaj . Przeczytałam to wszystko i aż mnie zatkało . Wymyśliłaś cudowną historię oraz swój własny świat . Fabuła jest zajmująca i ciekawa. Zdecydowanie uważam ,że jest lepsza niż w Pamiętnikach Wampirów ,dlatego proponuję ci bardziej skupić ci się na tym blogu :). Co do postaci , to mają ciekawe charaktery i bardzo mi się podobają :

    Daisy - słodkie imię ,pochodzi od stokrotki? Dobrałaś do niej śliczne zdjęcie . Podoba mi się jej charakter . Jest taki rozbudowany. Pod ciągłym uśmiechem , kryje się silna osóbka , która wie czego chce. Tylko , błagam nie rób z niej słodkiej idiotki. Wolałabym dziewczynę , która uśmiecha się , bo nie chce zawalać innych swoimi problemami ^^.
    Jesse - Opis postaci jest boski. Gdy czytałam od razu się w nim zakochałam . No bo wiadomo , tajemniczy i buntowniczy XD. Tylko uważam ,że lepiej byłoby zmienić mu zdjęcie , na bardziej mroczne . Ciemne włosy itd. nie musi być od razu królem demonów oczywiście XD ,ale ciemnowłosy przystojniak by nie zawadził ;p
    Mike- już czuje ,że go nie polubię . Jakoś tak , za bardzo rani główną bohaterkę XD
    Dawid- Oj , będę go lubić. Miły i poczciwy chłopak , no i lubi Daisy
    Josh - taki typ , który obwinia innych ludzi ,ale cóż , wspiera pomysły daisy . Może będzie w porządku.
    Jessica-fajna oddana przyjaciółka.
    Stella - Chyba się nie polubimy , bo dziwne jest przyjaźnić się z kimś dla popularności .

    Matko , jak się rozpisałam o.O ,ale cóż , może mandatu nie dostanę c;

    A teraz zgadnij kim jestem XD . No dobra dobra powiem .

    Claudine ( bądź Louisa , nie pamiętam jak się podpisywałam o.O) , czyli Jessika741 z zapytaj .

    Czekam na kolejną notke <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Super blog ;*** Będę czytała ;*
    Zapraszam na dalsze losy Cam i obiecuję nadrobić Damona ;***
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń